今日丫~~
一早就去左學琴~~~^U^"
MISS又遲la...佢可唔可以搵日唔好遲=_="
搞到我又要遲走...=_="
食完lunch...
去補習la...=3="
2個鍾....
1對1...=_="
溫mat溫到din la.....
2個鍾係咁做數丫....=3="
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
之後hea....
======================================================
死la....>^<"
緊張丫丫丫丫丫丫丫丫!
不過你唔應我...=3="
不過都係要多謝一下佢ge...^u^"
多謝.
不過孤獨真係好唔好受./_\"
→
佢唔理我我都知咩事la...
多謝你^u^
不過丫~~我依然好開心^u^
你講得好.
比著我都係咁希望.
不過,佢好似唔洗要我關心.
^u^"
→
不論你在不在.
我依然會期待.
|