今日丫...=_="
一早就食糖la~~^u^"
丫爐問我星期四有d咩test...=口="
(有咩!?)/口\"
哦~~原來係問答比賽~~
仲同我講第一個小息一齊要去4/f搵丫sir~
chi...
無書睇=3="
畫畫~~點知變左傾bl=_="
真係...(汗顏...=_=""")
仲愈講愈high=_="
唉...
小息...
食糖~~
丫爐一拎就拎左2粒=_="
好la...終於食到la...ho...=_="弓喜曬...
丫爐話食完糖糖先落去喎...好la...等你...
食完la...我地2個就閃左去4/f la...
聽完丫sir講嘢之後就閃返上去la...
一路傾一路蛇上去.
好奈無同佢傾計la...'^u^"
eng
無bring gb....=口="
頂....miss方串我....\口/"
悶...=_="
art
好低分丫..../w\"
唔要丫.../_\
創作集...膠爆丫...
lunch
去左丫囧屋企~~
囧真係好人丫(淚目...)
bio
ok聽書~~
不過落大大大大大雨丫.../口\"
唔要丫....
黑曬~
畫畫~~畫左2張~~
2張都係人物設定圖~
一個係丫爐,一個係丫ho. xp
之後畫who好呢?@@
放學~
大大大大大雨ing.../-\"
又無傘....
好彩~~
去左借傘~~
返到去la~~
呵呵~
==========================================
死老牛...拎左我成袋糖糖t^t"
---------------------------------------------
好開心丫~~呵呵~
以後都係咁就好La~~^u^
--------------------------------------------
ls...要+油丫你...
|