♥止澪。小喵'SBlOg ♥
←§止澪。小喵§→
←♥過去的殘念♥→
←♥現在的記憶♥→
←♥將來的回憶♥→
←I Am 止澪。小喵→
meme19
暱稱: ~蕉*糖~
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
LS2
2012-05-06
http://inews.mingpao...
2012-04-29
LS2
文章分類
全部 (486)
未分類 (285)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 486
留言總數: 1213
今日人氣: 54
累積人氣: 6345
站內搜尋
2010 年 5 月 19 日  星期三   晴天


2010-05-19 分類:

今日丫...=_="

一早就食糖la~~^u^"

丫爐問我星期四有d咩test...=口="

(有咩!?)/口\"

哦~~原來係問答比賽~~

仲同我講第一個小息一齊要去4/f搵丫sir~

chi...

無書睇=3="

畫畫~~點知變左傾bl=_="

真係...(汗顏...=_=""")

仲愈講愈high=_="

唉...

小息...

食糖~~

丫爐一拎就拎左2粒=_="

好la...終於食到la...ho...=_="弓喜曬...

丫爐話食完糖糖先落去喎...好la...等你...

食完la...我地2個就閃左去4/f la...

聽完丫sir講嘢之後就閃返上去la...

一路傾一路蛇上去.

好奈無同佢傾計la...'^u^"

eng

無bring gb....=口="

頂....miss方串我....\口/"

悶...=_="

art

好低分丫..../w\"

唔要丫.../_\

創作集...膠爆丫...

lunch

去左丫囧屋企~~

囧真係好人丫(淚目...)

bio

ok聽書~~

不過落大大大大大雨丫.../口\"

唔要丫....

黑曬~

畫畫~~畫左2張~~

2張都係人物設定圖~

一個係丫爐,一個係丫ho.  xp

之後畫who好呢?@@

放學~

大大大大大雨ing.../-\"

又無傘....

好彩~~

去左借傘~~

返到去la~~

呵呵~

==========================================

死老牛...拎左我成袋糖糖t^t"

---------------------------------------------

好開心丫~~呵呵~

以後都係咁就好La~~^u^

--------------------------------------------

ls...要+油丫你...




訪客留言 (返回 meme19 的日誌)


Bad_Girl520 於 2010-05-20 12:18 AM 發表:
囧不嬲都咁好囧##
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ricky0322 於 2010-05-19 10:03 PM 發表:
你果袋糖只係得番幾粒ja ma...= =cm..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

車...成日搶/^\"
Posted at 2010-05-19 10:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]