♥止澪。小喵'SBlOg ♥
←§止澪。小喵§→
←♥過去的殘念♥→
←♥現在的記憶♥→
←♥將來的回憶♥→
←I Am 止澪。小喵→
meme19
暱稱: ~蕉*糖~
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
LS2
2012-05-06
http://inews.mingpao...
2012-04-29
LS2
文章分類
全部 (486)
未分類 (285)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 486
留言總數: 1213
今日人氣: 8
累積人氣: 6277
站內搜尋
2010 年 5 月 20 日  星期四   晴天


2010-05-20 分類:

今日丫...

唔洗早會丫~~正丫~~

不過今日都唔係好HOT~~>W<"

ls...

畫畫渡日...=_="

ya~不過丫sir睇唔到就算~哈>u<"

不過test就....=口="

好差...差到囧囧聲....=_="

合格多少少..../_\"

小息

丫副滴同我講之後同丫爐講要去開會...

=_="好....我同佢講丫下....

(ho...唔好亂講嘢....=_=")

chi

er....睇書......@@"

正丫~呵~^u^"

mat...

開始唔多明la....t^t"

死la...

(點解!?點解!?)

小息

去左搵丫bobbyby...=_="

死姣bobbyby.....>^<"

好la...難得你讚下佢....就算la...^u^"

嘻嘻~

之後問丫副滴丫爐想問ge問題.....

(算la...我點解要咁丫?)

eng

miss方=悶....=_="

講完.

照畫畫.....\口/"

lunch

留左係school~~*

(上ing去果時真係好正丫~~@@)

囧又搵到佢ge西斜la~~

(不過由某比 ge口中得知西斜有鍾意ge人la...=_=")

囧因此感到好sad囉....

好la...囧佢接受唔到la....囧安而不丫....

eco

笑得好快無返....=_="v

睇書...yiu譯文...=_="

好...help下佢la~~不過我ge英文程度成謎丫....=_=""""

geo

都係好悶...=_="

so....畫畫...

(死la...開始畫男ge畫到停唔到手丫.../_\")

我明丫靖佢講ge嘢la...=3="

放學...

er....ch問答比賽.....

d 3c&3e(可能仲有3d)都好嘈...=_="

3b就好dd....

er...我地果班就.....唔理la...^u^"v

最後都係3b win左...=_="d

唉...

之後同丫囧閃....

======================================================

好悶丫今日...

我都係第一次咁近exam都無咩exam feel...=_="

死la...

不過今日唔係好開心就真....

不過呢~~係唔開心ge一日中總會有一件開心事ge~~

就好似琴日咁....

係咁開心ge一日總有條死大脾掃我興ge...

不過今日都好...比我撞到"佢"~~*

有少少開心la...^u^"v

都好過全日都唔開心....=^="

就係咁/^\"

--------------------------------------------------------------------

真係比我估中左...=_="

有d嘢,可能只係出現一次.

不過,我還是經常以為會再出現。

以為就係以為.

點知...都only只係以為.

原來....

出現左一次之後ge嘢...

第2次一定唔會係之後果日出現.

更可能以後唔出現.

今日,就係咁.

===========================================

6月2日未影班相果d班有得影返la...^_^"

同時都會影學會相...

所有學會幹事都好似要去....._."

到時all電子學會ge都一齊影相lo...

好唔好?




訪客留言 (返回 meme19 的日誌)


Bad_Girl520 於 2010-05-21 12:14 AM 發表:
係[安已不]呀囧...
sad爆!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ER.....=_="
Posted at 2010-05-21 09:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yanfang_718 於 2010-05-20 11:42 PM 發表:
cM`
tell me what happen?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

/_\"
Posted at 2010-05-21 09:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sanda8866 於 2010-05-20 11:40 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX``
Posted at 2010-05-21 09:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ricky0322 於 2010-05-20 10:33 PM 發表:
CM..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX~`
Posted at 2010-05-21 09:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]