今日丫~~
MAT....
有一個好差好差ge消息...(對我黎講...)t^tp
唉..../3\"p
吸fu獺講d嘢仲難明過點去吸fu....=_="p
erp...
er...基本上係only傾計~~呵~
只不過係比丫汁's田話左幾下姐...=3="
又唔係第一次比佢話.../3\"
算~~呵呵~=_="v
chi
er...都係一樣...傾計~~嘻嘻~~
傾下咩又傾下咩....=3="
之後dict.....=0="
死la...唔識tim~~0口0"p
睇下yiu la~~ya~~
lunch
去左細家樂...
見到丫水獺....0口0"""
之後....er...
嘻嘻...^皿^v
笑到2囧+1君din左...=0="
e家見到佢都笑...xpp
哈哈~
his...
無咩聽書..=3="p
算~~聽聽下瞓左...=口="v
ch
差d都瞓左....=3="p
丫爐,丫靖,丫燦............都比丫sir"的"左出去...0口0"
丫ho好好彩丫今日無比人話...
都唔知係佢好彩or佢乖...=_=""""
miss方好火....=_="pppppp
放學...
去左考bAF......
好多人都無去丫.../3\"p
==========================================
唔好令我咁擔心,ok?
----------------------------------
....係屈人同比人屈ge關係...=_=""""
唔要比人屈丫丫丫丫!!
|