♥止澪。小喵'SBlOg ♥
←§止澪。小喵§→
←♥過去的殘念♥→
←♥現在的記憶♥→
←♥將來的回憶♥→
←I Am 止澪。小喵→
meme19
暱稱: ~蕉*糖~
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
LS2
2012-05-06
http://inews.mingpao...
2012-04-29
LS2
文章分類
全部 (486)
未分類 (285)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 486
留言總數: 1213
今日人氣: 29
累積人氣: 6497
站內搜尋
2010 年 6 月 28 日  星期一   晴天


2010-06-28 分類:

今日...

好難得唔洗返學~~@@"

一早就比丫爸叫左起身...>^<"

我仲好眼瞓...=3="

無咩嘢做就開左電腦la~~

開左msn...

我仲以為無人on tim...=_="

點知丫ho on左..=口="

(我認為係好不可信嫁....)

之後佢原來係驚到瞓唔著...=口="

(芳芳...真係可憐你有e個細佬丫...)

之後ge因為d嘢而比佢笑....=口="

我真係唔鍾意比人笑e樣嘢...\ 口 /"

(你嬲我?我嬲你先岩丫?)

最後不歡而散...\ 口 /"

(又無奈又嬲...)

不過嬲more than 無奈....

之後就去左坪石等丫妹&食lunch la~~

點知丫妹好奈都未到...

丫妹炒左list...=口="

囧est...

之後去左丫嫲屋企.....~_~"

一去到就瞓左...zzz

真係好眼瞓...=_="

瞓到4點幾就起左身...=_=""""

之後係道玩game~~>.<"

6點幾就返到home lo~~

之之後就收到琴譜la~~感動~_~"

就立即開始自學la~~^u^"

+油丫自己!!!>口<"

不過隻手好痛...

可能係太奈無試過彈2,3個鍾la.../口\"

不過之前學夢中的婚禮仲勁...

係琴面前彈足4,5個鍾...=_=""""

都要用一個星期先學好全首...=_="

不過今次果首易好多~~^^"

好n奈之前ge電視劇------<出於>ge主題曲---------<開學禮> ~~

至於點解要彈e首呢?我都唔知~~xp

(04年果時ge事lo~~e首歌...)

聽日10:40返到>V<

------------------------------------

歌詞:

大概只得戀愛是 沒標準的教科書
必須靠人不斷試 望傳情達意
二人共處 才夠真摯

同學各位 找個位 這是你的開學禮
若然你生活有時過得苦亦不作弊
荊棘裡完成學位 操守卻仍然高貴
學懂的會是你畢業時 的優勢

曆遍艱辛不作弊 受苦也煉成造詣
因此說人生在世 運情難預計
但能入世 培養聰慧

同學各位 找個位 這是你的開學禮
望前看 想像戴著四方帽時多美麗
先交過難忘學費 先不會來年失禮
明天總會是個新學年 終生制


----------------------------------------------------------

不過老實說~~無lala就黎散學禮lo...搞d咩開學禮丫...=口="

不過今年ge散學禮之後過左一個假期之後又有開學禮la~~^^"

=============================================================

今日你無收到電話丫?/_\"

唔會ge~~你咁聰明~~^^

係唔係先?^^"?

真係好想係你面前彈一首歌.u_u"

--------------------------------------------------------------

弓喜曬....

唔洗留la....^^

不過下年再唔努力又要留嫁la.(嘻嘻...)

其實一早無嬲你...xpp

哈哈=)

-----------------------------------------------------------

唔通真係無可能再見?_?

==================================




訪客留言 (返回 meme19 的日誌)


Mi_Take56 於 2010-06-29 02:54 PM 發表:
★`rE,CommenT,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yanfang_718 於 2010-06-28 11:25 PM 發表:
cm..
我聽日答你..^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Bad_Girl520 於 2010-06-28 11:19 PM 發表:
囧你究竟想點(=口=)"'..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

囧你講D咩先?@@
Posted at 2010-06-29 09:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CHING_221520 於 2010-06-28 10:29 PM 發表:
c0mment:|
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX~`
Posted at 2010-06-29 09:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]