今日...
好難得唔洗返學~~@@"
一早就比丫爸叫左起身...>^<"
我仲好眼瞓...=3="
無咩嘢做就開左電腦la~~
開左msn...
我仲以為無人on tim...=_="
點知丫ho on左..=口="
(我認為係好不可信嫁....)
之後佢原來係驚到瞓唔著...=口="
(芳芳...真係可憐你有e個細佬丫...)
之後ge因為d嘢而比佢笑....=口="
我真係唔鍾意比人笑e樣嘢...\ 口 /"
(你嬲我?我嬲你先岩丫?)
最後不歡而散...\ 口 /"
(又無奈又嬲...)
不過嬲more than 無奈....
之後就去左坪石等丫妹&食lunch la~~
點知丫妹好奈都未到...
丫妹炒左list...=口="
囧est...
之後去左丫嫲屋企.....~_~"
一去到就瞓左...zzz
真係好眼瞓...=_="
瞓到4點幾就起左身...=_=""""
之後係道玩game~~>.<"
6點幾就返到home lo~~
之之後就收到琴譜la~~感動~_~"
就立即開始自學la~~^u^"
+油丫自己!!!>口<"
不過隻手好痛...
可能係太奈無試過彈2,3個鍾la.../口\"
不過之前學夢中的婚禮仲勁...
係琴面前彈足4,5個鍾...=_=""""
都要用一個星期先學好全首...=_="
不過今次果首易好多~~^^"
好n奈之前ge電視劇------<青出於藍>ge主題曲---------<開學禮> ~~
至於點解要彈e首呢?我都唔知~~xp
(04年果時ge事lo~~e首歌...)
聽日10:40返到>V<
------------------------------------
歌詞:
大概只得戀愛是 沒標準的教科書
必須靠人不斷試 望傳情達意
二人共處 才夠真摯
同學各位 找個位 這是你的開學禮
若然你生活有時過得苦亦不作弊
荊棘裡完成學位 操守卻仍然高貴
學懂的會是你畢業時 的優勢
曆遍艱辛不作弊 受苦也煉成造詣
因此說人生在世 運情難預計
但能入世 培養聰慧
同學各位 找個位 這是你的開學禮
望前看 想像戴著四方帽時多美麗
先交過難忘學費 先不會來年失禮
明天總會是個新學年 終生制
----------------------------------------------------------
不過老實說~~無lala就黎散學禮lo...搞d咩開學禮丫...=口="
不過今年ge散學禮之後過左一個假期之後又有開學禮la~~^^"
=============================================================
今日你無收到電話丫?/_\"
唔會ge~~你咁聰明~~^^
係唔係先?^^"?
真係好想係你面前彈一首歌.u_u"
--------------------------------------------------------------
弓喜曬....
唔洗留la....^^
不過下年再唔努力又要留嫁la.(嘻嘻...)
其實一早無嬲你...xpp
哈哈=)
-----------------------------------------------------------
唔通真係無可能再見?_?
==================================
|