♥止澪。小喵'SBlOg ♥
←§止澪。小喵§→
←♥過去的殘念♥→
←♥現在的記憶♥→
←♥將來的回憶♥→
←I Am 止澪。小喵→
meme19
暱稱: ~蕉*糖~
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
LS2
2012-05-06
http://inews.mingpao...
2012-04-29
LS2
文章分類
全部 (486)
未分類 (285)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 486
留言總數: 1213
今日人氣: 5
累積人氣: 6439
站內搜尋
2010 年 6 月 30 日  星期三   晴天


2010-06-30 分類:

今日...

係交表+630...~~

一早就返左去交...=3="

早知就遲D先返LA~~XPP

不過就整到隻腳腳../3\"

返到HOME就自學ing<開學禮>~~

#w#"終於ok la~~^u^"

學識左la~~^0^"真係好high丫~~>u<"

不過都要彈多d~~^3^"

+油丫~~

下一首係咩好呢?@@"

比d意見la~~^///^"

之後就出左去坪石食lunch la~~^u^"

@@"

之後hea~~瞓...z_z"

瞓到差唔多就出左去食dinner~~>3<"

之後就搭bus~~>^<"

好快就到左lo~~

上到去一陣之後就比我見到丫易man~~xp

之後就比我見到丫ho&丫爐~~

丫ho穿黃色3...囧est...

丫爐就....xp比平時好似唔同左好多咁~~>3<"

丫芳~~就book房~~同丫佩佩開房...xp...唱k....

丫囧....=p好似意大利...無得到應有ge報酬...xp

一開始無左丫囧../3\"

我又睇唔到嘢.../口\"真係好sad...早知今日就bring一bring我ge眼鏡la...>3<"

so....坐左係後面...>3<"

比我見到丫爐~丫ho~丫唔知邊個同唔知邊個...=口="(我真係認唔出邊個打邊個...sadest...)

等左好奈...丫囧到la~~#w#"v

i love u丫囧~~>3<"

之後就去左前面...=p

不過之後丫ho&丫爐黎左前面...=口="

我本身唔知...都係丫芳芳講先知...>口<"(汗顏...)

(xx指數極高丫...>^<")

之之後就睇下show~~din 下la~~xp

真係好din lo 咩事..=_="

西斜今日真係好好睇...@@囧din左la...=口="

丫unlucky真係好靚女丫!!!>口<"

唔知真係以為佢係女ge..x(

點知...係男ge...仲要係unlucky...=口="(傻眼了...)

丫sir singing真係好high~~xp

丫君真係好勁丫...!!!x)

之後閃lo~~

隻腳腳真係好q痛...Q3Q"

就死LA.../^\"

=============================================

change.

v.gd.

i love it.=p

如果可以永遠都係咁就好la~~^^

------------------------------------------------------------------

其實我唔係好信得過你...=p

唔知點解你好唔可信...有時....=_="

----------------------------------------------------------------------

?_?

------------------------------------------------------------------------

今日我好happy~

←←隻腳腳好痛../^\"




訪客留言 (返回 meme19 的日誌)


kai_kwan9572 於 2010-07-01 05:53 PM 發表:
尋日我隻腳用左成十幾張膠布都仲係甩哂皮-_-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=口="仲囧過我...
Posted at 2010-07-01 09:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ricky0322 於 2010-07-01 01:22 PM 發表:
cm,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX~`
Posted at 2010-07-01 09:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ShIn_InG742 於 2010-07-01 10:30 AM 發表:
Comment.=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX~~^^
Posted at 2010-07-01 09:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BaByTsZnA 於 2010-07-01 01:00 AM 發表:
cm,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX~`
Posted at 2010-07-01 09:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Bad_Girl520 於 2010-07-01 12:43 AM 發表:
好high丫囧~~~~
你打漏咗林港丫xp
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

丫係BO...(汗顏...)
琴日太趕LA...
Posted at 2010-07-01 09:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



vincent23063 於 2010-07-01 12:18 AM 發表:
CM,我敏感左成日呀,去都去唔到
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ED真係好SAD.../3\"
Posted at 2010-07-01 09:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yanfang_718 於 2010-07-01 12:13 AM 發表:
cm;)
開心啦,,見到想見既人^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯~~^U^"V
唔開心就唔係我LA~~XPP
Posted at 2010-07-01 09:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]