♥止澪。小喵'SBlOg ♥
←§止澪。小喵§→
←♥過去的殘念♥→
←♥現在的記憶♥→
←♥將來的回憶♥→
←I Am 止澪。小喵→
meme19
暱稱: ~蕉*糖~
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
LS2
2012-05-06
http://inews.mingpao...
2012-04-29
LS2
文章分類
全部 (486)
未分類 (285)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 486
留言總數: 1213
今日人氣: 14
累積人氣: 6283
站內搜尋
2010 年 7 月 20 日  星期二   晴天


2010-07-20 分類:

今日丫...

蕉早就去左YLK食早餐...

(真係好囧lo咩事...好眼瞓丫....>^<")

平時都唔去YLK食早餐...

係唔知點解無lala丫媽挑起左條根...=_="

話去就去...=(

慘est ge係丫妹和議丫help...=_="

死lo....>口<"

不過YLK ge早餐都幾好食丫~~^u^"v

之後就去左丫嫲屋企...=_="

都係打psp&摺星星~~^^

摺星星~~^^

我心目中ge數目就ok la~~^u^"

(本蕉唔係摺左1000粒...我都想丫...)

之後就去旺角學日文...=p

星期四就要test la.../^\"

真係好sad丫...

我d嘢都唔記得曬lo...=^="

死得la.../^\"

死la死la..

==========================================

腐能量不斷上升ing...>口<"(呵~~)

再一次的post 相相~~(嘻~)

本蕉好愛喔~~^u^"(大心~)

以下係100%BL喔~~!!!>U<

(受不了or不愛的就不要看喔~~)

來來來~以下是小錫&小爾的甜蜜幸福生活照喔~~(大心~~)

 ←er...很....可愛丫~~>////<" ←新婚的2口子~~>///<"(幻想ing~~) ←你...你....你...你們準....準..備做...做....做啥...!?(口吃ing...>///<)←少爺真係好令女丫~~>口<"

======================================================以下的...心臟比較弱的千萬不要看..=p========================================

←er...這.....這....哇~!!!(>////<)

←eR.....(打直睇la~)

==============================================================================================

好sad丫我....

我都唔知點好..

唉..

真係好sad丫..

我好想知你做ing d咩..

不過丫..

我都唔知點知...=(

=-=====================================

=,="

(我諗左好奈...

我都係唔明點解芳芳會認你做細佬...=_=")

=========================================




訪客留言 (返回 meme19 的日誌)


Bad_Girl520 於 2010-07-20 11:55 PM 發表:
囧!睇相之前嗰句好撩打==
D相真係......................仲有一張係兔##!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都覺丫~~(=p)
咩姐...=3="
係丫~~
Posted at 2010-07-21 09:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]