今日....
er..係正式打今日ge blog之前丫....
有d嘢要講ge...=_="
================================
由於琴日本蕉收到某讀者ge投訴...
話本蕉ge blog blog 所post ge相相好(變態?)
所以丫~
今日都係唔post la~~=p
(er...我指ge係唔post果d相相姐...嘻~~)
嗯嗯~
就係咁la~~=)
==================================
真係好無奈lo咩事...=_="
真係好悶丫...>^<"
都唔知有d咩好做lo咩事...=_="
又唔想返d咩暑期班....=(
真係好悶lo咩事...=p
好hea ge一日丫....
不過丫~~~
聽日就要日文test test la..
我仲未溫丫...
真係好sad lo咩事...=_="
睇黎本蕉真係就死得lo...=p
聽日11點幾去學口琴....=_='
之後1點食lunch...=口='
3:00去學日文...=_="
得2個鍾溫...(呆...)
不過是旦la...
合唔合格都是旦la...=p
反正本蕉我都唔想去學.../_\
so sad...=口="
=================================
今日好無奈....
所以係電話畫畫...=p
嘻~~唔知似唔係丫西雅爾呢?@@
post la~
(100%是本蕉畫的喔~~)
小喵喵~~(小喵爾喔~)
精靈~~(小爾精靈喔~~)
小兔兔~~(小爾兔~)
不開心..=( (唔開心ge小爾...) 又是一兔~~=) (小爾兔~~)
(好看嘛?_?本蕉仲有丫~~^^")
(放心la~~沒有BL la~~)
(只不過是太多了...=p)
=======================================
我....
真的很悶...=_="
唔知你點呢?_?
我真係好想知丫...=(
不過無咩心情玩就真ge...=p
不過畫畫我就覺得我ok la~
唔知你覺得點呢?_?
====================================
無奈了...=口="
蒸發了?0口0'
===================================
|