今日丫...
好左好多LA~~(樂~~)
不過琴日差dd就發燒la....
help...=3="
今日都好早起身....=(
不過丫....
就係因為太好起身....=_="
所以丫...
一去到丫"女麻"家....=_="
就瞓左lo~~
一瞓醒就落ing雨la...=0="
食ed lunch之後就好大雨...=_="
我就唔理咁多....
做下暑期作業先la...=p
瞓左一陣(?)之後好左好多la~~^^
做做下作業就黃雨la...=0="
之後好快就紅la..
黑都出黎lo..=0="
本蕉都係唔理~_~"
寫日文ge hw...=p
聽日又要上lo~~=_="
聽日要自我介紹...
囧了...=0="
仲未準備tim...=(
==============================================
仲未死得~~~
=(
唔知你點呢?@@
======================================
次次都叫我去死..\ ^ /"
===============================================
|