今日丫~~
一早就去左學琴~~=p
miss又遲大到...=(
我真係唔明點解miss可以次次都遲大到ge...=3="
仲要搞到好似係我錯咁..=_="
我真係唔知比d咩反應佢好咁...=_+"
之後去左旺角~~=p
去交8月去日本ge $$...=_="v
之後就去左行下街街咁-3-"
都係無咩嘢做~~=p
今日買左一d文具~~^3^"
有筆la~有筆la~仲有簿la~^_^"
係丫妹最鍾意ge小雞簿~~^0^"
又有丫囧ge仔ge史迪簿~~^u^"~~
呵~~^_^"~~今日真係無咩嘢做~~=p
===============================================
唉...
丫媽丫...你又搞d咩丫?/_\"
我真係唔明你諗d咩丫!!!
唔知點解經過上一次ge事之後...
我真係好驚丫媽同丫爸又嘈丫.../^\"
唉...
我就死la!!!>^<"
===========================================
琴晚無lala發發下夢果時...
無lala喊....
以為only係係夢入面喊姐..
點知醒左先知原來自己真係喊ing...=口='
======================================
你點丫?@@
可惜丫...
你又唔係bio ge.../_\"
-------------------------------------------------------
唔見左人ge...=_="
|