♥止澪。小喵'SBlOg ♥
←§止澪。小喵§→
←♥過去的殘念♥→
←♥現在的記憶♥→
←♥將來的回憶♥→
←I Am 止澪。小喵→
meme19
暱稱: ~蕉*糖~
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
LS2
2012-05-06
http://inews.mingpao...
2012-04-29
LS2
文章分類
全部 (486)
未分類 (285)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 486
留言總數: 1213
今日人氣: 12
累積人氣: 6446
站內搜尋
2010 年 8 月 12 日  星期四   晴天


2010-08-12 分類: 未分類

今日..

一早就去左丫"女麻"屋企..

同平時無咩唔同...

都係重覆GE日子...

本身打算去圖書館...

點知未開..

好火...

搞到心情唔多好..

之後去學口琴..

d小朋友真係好煩!

唔係我覺得佢地好煩...

而係連miss都覺丫..

我真係想學下lo!

可唔可以比我好好咁吹下丫?

不過我依然都係最好果個就真ge..

之後食lunch...

又係一樣...

無d新意....

3:00去學日文...

派test la...

得107...

我要116先可以合格丫..

又唔可以去test3.......

e家差9分先可以...

真係好唔開心...

唉...真係好無用丫我,.....

only9分都拎唔到....

我好憎我自己....

丫妹比我仲差...

上一次92...今次89...

不過都好好la...

(對佢黎講...)

佢就差59先合格...

丫妹佢都無咩所謂..

我就差小小咋!!!

好唔開心...

===================================

近黎好busy...

不過都希望唔會太busy之後死左la..

(不過咁樣死左都唔錯.....呵...講下笑...)

==================================

希望我有一日可以用努力去....

不過ed可以努力嫁咩?

on on on....

不過....呵...

-------------------------------------------------------------

(DD)唔知你仲有無中毒呢....

====================================




訪客留言 (返回 meme19 的日誌)


Bad_Girl520 於 2010-08-14 10:44 PM 發表:
so sad/.\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

艾no.....sad死...=^=
Posted at 2010-08-15 09:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Bad_Girl520 於 2010-08-13 05:26 PM 發表:
囧~
唔好死住呀.....囧仲要你ga.....!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

死左LO~~/_\
Posted at 2010-08-13 09:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]