今日丫~~
一早就同丫妹去左買返學鞋~~=3="
之後就去左丫"女麻"屋企~~=0="
就打PSP~~
好hea~~=p
不過是旦la~~
反正都唔知有d咩嘢做丫~~=0="
嘻~~
之後就食lunch~~=口="
不過ok好食~~^_^"
之後又hea lo~~=0="
之後都係hea嫁~~=0="
今日一返到home就比我見到電視ge新聞...
好驚...
令人好不安...=_="
去下玩姐..
洗唔洗咁丫?
好心就唔好挾持HKge人質la...\0/"
真係超不安lo咩事..
睇到我有dd驚...>^<
有c出現...=_="
我真係有dd驚...=0="
好鬼2咁...>0<
==========================================
下雨了...
是否由那兒來的?
====================================
唔知你知唔知呢?
----------------------------------------------------
死la...
1粒都未ok丫...>0<"
=================================
|