今日...
一早就返左去la....=3="
之後就早會la~~=0="
不過我地果個位真係好正~~^_^"
做咩都好~~
都係唔曬ge~~^_^"
太好la~~0_0"
如果唔係ge話丫..
就熱死la.../_\"
之後丫sir話今日2:00要開會...=3="
真係好囧..
不過...
算la...=3='
mat..
無lala小測!?
真係好囧...=3="
真係唔係好鍾意mat.../3\"
phy x3..!?
有無搞錯...!?
真係唔係好想上堂.../口\"
不過d gag真係好好笑...=p
笑了....xp
之後去左4a...xp
點知我都係覺得有人唔歡迎我...=3=
今日ge腳跟好痛...t^t"
痴左膠布之後都好痛...t^t"
真係好痛丫隻腳t^t"
之後去左同丫媽食lunch~~
之後就去開會la~~
不過支架bring左一個我唔識ge人...=3="
丫爐&波波遲到...=3="
差勁...
波波做左主席la..^_^"
之後返屋企lo~~^0^"
====================================================
聽日~~
唔洗開會...
---------------------------------------------------------
搞咩問d咁kge問題!?
不過是旦la~
再k ge問題我都答過...xp
=======================================================
|