今日...
丫爐生日..
生日快樂...
(之前同佢識左2年都唔知佢生日...)
今日都係一早就返左去...
好HEA...=3="
班主任佢捉人頭髮...T^T"
好差...
夾夾夾..
夾咩夾...T^T"
唔要夾....
MAT..
唔係好難...
不過我真係唔想上堂........T^T"
真係好囧....=3="
CHEM...
TEST...\0/"
一個都唔識..
搞咩補測...T^T"
死LO~~
之後係CHI~~
李6全真係好好笑..>U<"
一堂都唔知笑左幾次...!?
真係好囧..
之後GE係放學LA~~^_^"
今日唔洗開會~~好HIGH~~
丫囧見到西斜LALALA~~^_^
同丫囧返去~~
(跟人~~)
===========================================
TDIYBD...
IGYBP
DYLT?
IAVH....BYSYRMBDIWM...^_^'
===========================================
|