今日..
話說我無返...=0="
發生左d咩咩事呢..
就係e生比d藥太重手la.
之後就搞到我瞓左一日帕..
點知仲搞到我頭痛&頭暈...=,="
真係好囧..
琴日又嘔又暈又頭痛...
so..
都係唔返好la...xp
真係好累...=_="
琴日都無打blog la.../_\"
就無咩人黎la~~t^t"
都係好努力d打好la~~^-^'
今日都係無咩嘢好做ge~~
希望聽日可以返到la../_\
不過真係好累.../0\"
好似都唔係好慣.../口\"
=========================================
希望丫爸同丫媽唔好又罵la..
=========================================
|