♥止澪。小喵'SBlOg ♥
←§止澪。小喵§→
←♥過去的殘念♥→
←♥現在的記憶♥→
←♥將來的回憶♥→
←I Am 止澪。小喵→
meme19
暱稱: ~蕉*糖~
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« September 2025 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
LS2
2012-05-06
http://inews.mingpao...
2012-04-29
LS2
文章分類
全部 (486)
未分類 (285)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 486
留言總數: 1213
今日人氣: 29
累積人氣: 6259
站內搜尋
2010 年 9 月 24 日  星期五   晴天


2010-09-24 分類:

今日...

er...一早就返到去...xd

真係好累...t^t"

so sad..

今日想問大比借mat..

點知佢only比我抄a&b...

唔比我抄c...!?

原來係大比驚比miss發現lo咩事...!?

真係好囧...

wtf...!

唔比我抄c lo咩事...=_=

今日係chi...

li sir ge約翰真係好好笑...xd

E個就係隨機動物la...xd

真係好好笑...=_="?

又係星星王...=_="?

上去中文ge網....答案全部都係a ge...囧了

mat...

好彩都明姐~~^_^"

不過真係唔多想上堂...=3="

eng...=_="

真係好唔想上丫...=3="

下星期3就到我la../_\"

點算丫...0_0"

好慘丫..

bio.

今次去8號桌...xd

真係好囧..

係lab...

lunch..

去左we happy(大家樂)...xp

今日笑死了...xd

le....

去左聽講座...

好想瞓丫...>^<"

死la..

放學去左change欠交...=_="...3次..

之後同大比去左紅10字...=_="

之後就同丫囧&大比一齊閃...~_~

=========================================

今日miss朱同我講左個令我囧左ge事...t^t"

真係好囧...

點解我今日先知...xd

monday ge事....

到friday先知.../3\"

真係好頹...t^t"

===================================

點解我唔知ge?

-----------------------------------------

好差..聽ing講座傾ing計...=_="?




訪客留言 (返回 meme19 的日誌)


Bad_Girl520 於 2010-09-24 11:45 PM 發表:
講座嗰時我同米線係咁傾xp
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yanfang_718 於 2010-09-24 11:11 PM 發表:
講座=吹眠
慘/_\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



henryhannah0 於 2010-09-24 10:45 PM 發表:
we happy=大家樂
囧到爆-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]