1)
你到底想點丫.!?
我真係唔知到...
你到底想點...=_="
到底你係咩丫.定係咩.
唔係ge話你就同我死開!
係GE話同我講.
最憎唔her唔吊.!!!
真係唔知你想點./
2)
好多謝你丫~^_^
好多時候都同你玩~~^_^
有d咩事你都會同我煩~~
雖然你未可以得到佢.佢佢同佢.
不過我都好希望你可以早日搵到佢la~~^0^
我唔知我係你ge眼中係點...
不過...
多謝你2年ge(就3年la~~)fd丫~~^_^
3)
我真係唔知點好丫...
到底信唔信佢好..?
到底同唔同你講好..
我真係好煩..
不過...
旁觀者....都唔錯丫~~^_^
不過...
唔一定係旁觀者清.^_<
4)
好似最近唔係同你好fd~~
不過丫~~
你好可愛xd
真係...
今日真係好好笑..
一睇就知係你la~~xd
真係..
不過丫~~
你都要+++++油丫~~
我都唔知信唔信你好~~=3="
真係好囧ge一件事..
想信你.
不過又唔想唔信佢...
難簡丫..>3<
5)
長期住客也.
這是3號.
好開心可以識你la~~^_^
都唔係識左你好奈~~
不過可以話係無所不談ge fd..???
唔係la~~
不過丫~~
有d嘢同佢講就好la~~^_^
(又話無$$)
6)
到你la~~
你係我知道左好奈但係最近先fd ge~~^_^
不過你唔鍾意1)係正常ge~~
你好可愛~~^_^
又好聰明~~
不過丫~~
希望我地可以fd落去la~~!!!
無咩寫~~
不過希望可以有好好好多ge嘢寫la之後.^0^
7)
你丫....
老實說...
我都係唔係同你好熟.
不過丫~~
你係一個可愛ge..----------(消音)
55...
就是這樣~~
^_^
============================
無la..
好少..
因為...
有d唔係唔寫
而係諗到who就寫who~~^_^
無ge下一次先寫la~~^_^
====================
唔明...?
|