我真係唔知點解=3="
今日好開心~~
開心D咩呢~~
就唔講LA我~~^3^
不過..
雖然唔知到..
到底係點解=_="
不過丫~~
真係無辨法知GE~~
真係好囧.
唔明白~~
不過好開心.
就係咁..
^_^
唔知點解你咁做.
我都唔知.
好奇怪.
不過丫~~
都好~~
好正丫~~
呵~~
係就係累左DD~~
不過丫~~
................
哈~~
今日放學都好HAPPY~~
==============================
想唔一定要做.
唔想.唔=唔做.
==============================
咁囧都係因為想見你.
點解你唔明.U_U
|