我唔知我丫媽搞咩丫...!?
由家長日就鵝到我e家....!!!
真係好囧lo.
唔明.
話話下丫妹又話我...!!?
我無講過ge..
又同我吹左出黎.
到底你想點丫.
成日都借題發揮.
到底你係唔係好"big din"我?
好la.
再比你借題發揮多幾次.
我好好人ge.
突然覺得學校係一個好好ge地方
至少無一人個借題發揮ge人.
雖然我地miss 都係一 d 唔理3721都話左人先.
不過.
放左學係學校就係一件好好ge事.
至少丫媽唔會係我身邊鵝.