有時候.
我希望你可以留下.
有時候.
我明白自己的需求.
有時候.
我不想你走.
有時候,
我很想殺了她.
有時候.
我很不開心.
有時候....
你知道嘛.?
==================================>
EXAM CHI之前..
比AC好大力咁打左一下.
30分鐘都不舉...SOSAD..
差DEXAM唔到...T^T
今日又去左玩LO~~
真係好囧,
又係桌球&大白SA..
囧死了..
唔同ge就係....=_="
今日多左一個黃鋒la~~>^<
都ok丫佢~^0^
去左打桌球~~
囧了..
都係好唔ok ge....u_u"
sosad.
之後食lunch~~
黃鋒都係好囧ge~~
我地比班主任見到..
我真係笑左...xd
之後去smp.
點知黃鋒唔到.
咁我地`5個就自己去la~~
本身去左好多果個先,.
不過..
有d事好不幸ge咁發生左..
都係唔多講...xd
希望佢無事lA....>^<"
之後就轉左場LA~~
因為有人不幸了.
所以呢~
我就頂住佢先.
我同丫爐都打算試下高難度.
點知我cake左係中間...
我笑左.
囧了..
最後2:xx解散~~
累死.
|