| «‹ December 2024 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 12 月 31 日 星期五  |
| 2010-12-31 |
分類: 未分類 |
呵呵~~
話咁快就快一年LA~~
就快~~呵~~
上年GE E個時候好似係唔係香港GE~~.
係LA~~
果日好好笑GE就係~~
等第一個12點.~
之後又等第2個12點,,,
真係好好笑.~
過左第一個之後``
我就差唔多瞓左~~
不過最後都係等到~~XD
太好LA~~
唔知今年點呢~~@@
----------------->
希望~
大家都開開心心就好LA.
==========>
你都要丫^_^"
我對你有好大期望.
開心D~
對於唔開心GE嘢.
我可以同我講~(我知你唔多會~)
不過永遠可以成真.=P
=================>
你出左去LA?
一睇就知~~=P
不過~
希望出現的說.
不知道開學如何.
不過.
希望你也要開心喔.^_^
==================>
好奈無見.
好奈無傾LA.
仲記唔記得我丫.?XD
我係話你地2個丫~
=====================>
我地星期一仲要一齊GE~^_^
4EVER FDS~
|
|
|
我可以同我講 ← = =打錯 55我鐘意收埋埋 ∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼微風飄過
|
網主回覆
唔小心姐.=3="
去死LA你. Posted at 2011-01-01 08:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
★`C0mm3n+` ★`C0mm3n+` ★`C0mm3n+` ★`C0mm3n+` ★`C0mm3n+` ★`C0mm3n+` ★`C0mm3n+` ★`C0mm3n+` 要回日誌
|
|