| «‹ March 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2011 年 2 月 12 日 星期六  |
| 2011-02-12 |
分類: 未分類 |
今日丫~~~
終於好返D可以同AC出去LA~~(笑.)
雖然都唔係好奈...=3="
不過都好開心丫~~~~(嘻~)
11:30岩岩好到KT MTR~
點知搵左勁奈都搵唔到AC...=3="
不過最後都係搵到~^_^
我醒左....(笑)
差D認佢唔到...XP
不過~
之後去左買嘢~
之之後就去左公園~~~=///=
玩左好奈~
仲勾勾手指TIM~
姐係仲有2年零10個月10日~
等你~=P
唔係..
係等我地`~
我知你唔會走GE~^_^
本蕉都會努~力~
++++油丫~
(>3<)
之後就同AC去搵丫柴&慶~
之之後我就返屋企LA~
====>
聽日要++++油丫我~
不過希望星期一唔好整死你LA
=====>
AC.
|
網主回覆
我係唔係要多謝你? Posted at 2011-02-13 11:25 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
微風∼§ 於 2011-02-12 11:51 PM 發表:
|
網主回覆
係GE~本蕉會+++++油GE LA~ Posted at 2011-02-13 11:25 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|