最近好小打BLOG~
最近丫媽睇得好緊~_~
===================>
就黎係陸運會LA~
星期6&星期日去跑下一好了~
200,400.跳高.
先400m.後跳高.lunch之後200m.
笑了.
好busy丫果日.
跑都跑死我...orz.
要好正常咁跑ed1000m先ok丫.?
(咁就唔正常la.)
==============>
實驗?
i like it.
========================>
在最後的時候.
用一句只.是.一.項.實.驗.
就能把全~部~都送走~
什麼都不留~
因為反正就是一項實驗~
一開始已經是沒有.
什麼都是由0開始.
可是0x10000也好.
也是0.
你應該明白.
你應該了解.
你只是一項實驗的實驗品.
|