咁就就快一年了...
真係令人估唔到呢~
我都好奈無咁夜瞓啦..
真係令我好無奈呢~
現在在等Ing那一個他.
IES真係害人不淺丫~=w=
點解會係ed就快exam ge時候先叫我地死份嘢比佢地?
係~有d老師當然希望可以係exam ge e一後時間去改我地ge IES
但係我地都就快要死啦..
hw+補課就忙死我地..
仲要搞d咁ge嘢..
唉~係唔係我地死曬你地先開心?
HKDSE之後我都唔知仲頂唔頂到落去,...
我Orz..
不過佢地最好笑GE就係,,,
佢地叫我地唔好用咁多時間做自己D嘢..
要多D溫書wo..
不過丫..
比咁多嘢我地做又係對我地好?
做E D IES又可能令我地溫書?=w=
講真,,'我真係無太空時間...orz
====>
但係...
最後你地又咪係講到去我地果度..orz
你話..
你地又點可以唔岩?
學校同你地一齊黎...
想唔死都難..
========>
最近又要煩果一件事..orz
唔通今次真係過唔到?
->
希望你同我同妳都無事啦.^^
你要同我一齊去解決丫~~~
我唔想妳死住丫..
=======>
|