係愛情既世界入面 我永遠認為愛情并無輸贏
曾經認為只要付出左就應該有好既回報
當我認為佢已經可以拋開以前 忘記過去
到頭黎只不過係我諗得太多
佢只不過係將曾經既回憶隱藏著
究竟佢既開心 著緊 關心 到底是真是假
我知自己就怏忍吾到落去
但我點解仲要願意去為佢做一切 是我傻是我笨
男人可以同時愛上幾個女人 這道理為何女人不明白
為何女人并不可以同時愛上多個男人
女人永遠是脆弱的
即使佢留著曾經同佢既野 這代表什麼??
我可以去忍受 我可以扮大方 假裝不介意
我好想去將佢從佢既記憶拎走 可以嗎??
我既忍耐仲可以堅持幾耐 ??
我好似失去左自己 我變得迷網 變得無自信
佢到底係咪我既一切我跟本吾知 對將來亦無把握
一切一切既幻想只係我太天真
我好想脫離呢個迷宫 但我并無勇氣
因為我愛上一個錯既人 同時我怕承受失去後既痛楚
因此 我承受失去了所有而去迷戀這感情
此時此刻我是` 幸福 ' 的 可能好多人覺得我吾應該投入於呢段感情
因為連我自己都知道 呢段感情係吾會有結果
但起碼我認為值得 因為我享受呢刻既開心