好久無打日誌
上次打緊hand左机.so無心情打
今晚真的好開心.玩到我不想走.好想好想再玩多陣
但係戈件二等禮物.真係好礙事~ ..
还記得開始的時候.我有點緊張.因為我原來要代表初三級送禮物給校長(我自己都唔知= =||)
上到台送完禮物~我竟然唔知點走出去.....感覺怪怪的.自己一個傻奸奸地走下來
之後一路係到食食食~~忽然~~台上的人話有大抽獎~我同大lo佢地係咁係到吹~話自己會中~~
呵呵.點知最后的第二份就咁落左係我手中=__,=
真係好快...咁就食完..我都未飽..都算~~
走左去同褀.清.偉.健.明係到玩大拍照~~真係勁好玩
上次同褀玩的時候.我已經覺得我條腰唔夠勁...好才~今次我得左~..做到戈個動作~真係超型~
走來走去同人拍照..因為唔拍的話.下一年就無得拍..可能以後會好少見面..
個謝師宴完~了~我地成班去左小泉到玩..胜利女神果然對著我笑~我同佢地玩牌的時候頭戈几次都win=v=
但係戈個香(嚇)豬飯.一食就係咁lose~~真係好(嚇)~呵
念下念下.可能係今日最后一個初三之聚....真係好唔捨得.
我啊哥果然說得無錯~
初中的好朋友.可能是陪你一世的朋友
我念你地應該就係我一世的朋友~~~
我會珍惜你地~
= V =Y笑下
|