今日到左hbio miss 趙問左我一條問題我答左,但話我gei答案唔好呱,話一陣再問我,so又要諗,ma po,mabel,yau,lingkaman等等都幫我諗(好感謝),之後做完實驗miss問番我,我答左mapo諗俾我gei答案?但佢唔接受,依家又要再諗到左星期一答?5..心情好down,之後放左學mabel教我遺傳,ma po&yaki大家都一齊討論,但丘畫圖,無耐走左(難道佢嬲我地?so unhappy(but i think yau怪怪的today,發生咩事lei~),之後我地遇到難題na,就係點分性連&非性連,我地係101溫左陣,問左好多人,我地問左miss cheung,歐..但佢地d答案差唔多一樣,但我地都唔明,之後諗住去搵miss但係唔係度,係度就問(好驚a)~之後我地就走,我&mabel in ok對出,see到chan lam佢地之後問佢地la,但佢地答gei野差唔多,但我&mabel聽完佢地講我地都安心d(因為佢地話一定係多數出六趾,色盲,血友,如果係其他gei話一定講明係咩),之後我&mabel就各自歸家~
|