今日正啊~
整完bander,roger話+分,仲請食kfc XD
多到要打包XP
不過搞左好奈......
ok攰......
比人串......
叫我換個頭髮......
換過個眼鏡......
換過3......
換過副....
bear一聲......
不過除左咁......
都冇咩特別......