凍凍凍.....3個字形容今日天氣= =
keep到D人一日一個CM or以上= =\(^.^)/+媽爹(答我爛GAGo既唔好走><)
朗拿度個電腦薯片好勁XD真係有電腦薯片比個9折我地啊XD
\./down唔到勁舞更新= =
-.-好想睇長江7號= =更+想睇L套movie= =
想搵人傾傾計= =
help!!!!點解星期2要番學校整BANER
其實.....聽到D野好D定係聽唔到好D......知道唔講得係咪仲慘呢?(問:你講咩?答:唔想答......冇MOOD......)
每日爛GAG:咩爛GAG最爛?(超爛o既....超難tim= =)
上次:釘(睇下上次CM= =順手留下CM)

今日louis畫左隻法蘭其樹熊+唔笑熊......(周公中=.="
電話short short地.......(知道我個blog o既人幫手1宣傳下+.+)
Tony好堅......(問:咩咁堅?答:邊個唔知啊\./!~@#$%佢la= =)
有qooza o既人多D教下我點用la= =
冇野好講.....886
|