孤獨乂無奈
無言......
micexe
暱稱: ※無奈乂~@※
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2008-12-22
2008-12-19
2008-12-15
2008-12-14
2008-12-13
文章分類
全部 (120)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 120
留言總數: 66
今日人氣: 4
累積人氣: 2114
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 2 日  星期六 落雪


2008-02-02 分類: 未分類

!@#$%^& 今日部腦lag到想死!!!!!!

 

[問:Y天氣係雪= =?答:我凍到變冰烏蠅la= =仲有冰魚,冰蛋,冰DAN,冰蕃茄同埋冰波子= =(唔好問邊個)]

 

好ya!又多左D人知道我個BLOG LA= =

 

今日有一班嘩鬼黎左我HM,其實係我細佬D同學黎做project= =(正確D黎講係我做project佢地玩= =)

做死人= =

8:5X比我細佬嘈醒tim= =(打算10:00起身GA= = !@#$%)

佢地仲係到開演唱會= =(唱左:愛在記憶中找你,酷愛,演唱會,crying in the party等,不分先後)

 

去左打邊爐= =不過冇謂口......(又係冇MOOD食野= =)

知唔知mood真係解心情ga?我查過字典la= =

PSP,我黎緊la= =等我啊= =一個星期炸= =

今日多D野打= =

 

今日打邊爐諗到個爛GAG,係每日爛GAG到問先~

 

都係個句......幫我宣傳下個blog= =

 

max+louis=咩?咪就係畫畫天才lo= =(唔係GAG)

 

 

我一直都好希望一樣野......不詔唔講得XP(想知係MSN ADD我= =我睇下講唔講比係聽好XPXP)

 

原來有電話細到成個MP3咁ga= =

 

每日爛GAG:有咩狗係中間串lone ge呢?
上次:我都唔知XD(係唔係好難呢XDXD)

 

唔講lo就聽收音機lo~886~

(^.^)/

logo:\ ( 無 - . - 奈 ) /




訪客留言 (返回 micexe 的日誌)


micexe 於 2008-02-03 01:40 PM 發表:
冇人留CM GA= =我自己留.....keep住一日一個or以上~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
站內搜尋
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
好友名單
生日鐘
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。