一日一日咁過,時間真係過得好快呀.咁快就到水運會啦.老師要我做啦啦隊-.-真係煩,無聊到嘔呀.
今日上堂既時間都快左,唔倨點解啦,oR 係我認為今日都幾好玩.
唉!我足球校隊個個阿SIR要我打最前面,不過.....我最鍾意打既位係中場,佢又唔比我打,佢又話我射球好準,唉!!..
不過今日都算係最好既一日呀..............