今日同華哥去左i-one...............我地全部10條友...........................去左舊i-one玩信長.................................我地5v5第1場我玩本多未到6lv 我雷卷ko左淺井長政(華哥)............^^ 果場我地織田軍win左^^第2場同一隊人不過我地轉左去聯合...........................唔講禁多.................我地win左^^之後我同華哥玩beatup.................152..............輸得好慘我完場13m佢到左40m= =.......................................睇左留cm啊
|