今日.....如願以償,,,,,放多一日假@@但昨日真係病左-,-......老豆老媽立即係大陸返來=v=...之後又走左@@辛苦晒~~~第二日起身,,,睇埋果幾集.......海派...好好睇....睇到第12集....訓左陣覺=v=好舒服,,,,好自在,,,唔洗返學真好=v=.......之後起返身,,,睇埋果2集,,,經過我7,8個鍾ga努力=3=終於睇晒~~