wa...今朝起身真係凍到死...
唔想離開張被>,<
今日唔知做咩成日都勁眼訓
第2第3堂個頭都提唔起--趴左係到聽-0-
e+係mmlc-v-做is果d野..做完順便打下d野la..無聊過頭
尋晚聽完某個講佢d野...有d無奈lo
原來佢一直都係咁諗==
算la......肥dum冇lala搵左我入去同佢同邊個邊個傾計--
搞到佢e+1on就add我-3-好似我搶左人d野咁>,<
聖誕就到....@@唔知會有咩禮物呢今年XD