尋日出左去買野
行晒成個mk都搵唔到買..唔落手--
仲要俾人放埋飛機==算....本少爺放過你
番到屋企真係好攰,知佢拎左第一@@
佢好開心丫...果晚同佢講左幾句公喜就冇講野la--
今日感覺有d怪....味同佢講過一句野==
學校搞christmas party...出話劇ok la但後尾真係好悶>,<
個陳MING成日係我耳邊嘈嘈嘈....明知今日心情唔好LA!!
番左上去食野玩game==好無聊下...囧
但都比想像中好la...
放左學..今日唔知做咩唔想行果到==
同班友上左去打波..波皮都味見就俾人急call番屋企
算la...反正都冇心情打
諗起聽日果個咩咩歷奇就真係唔想去--
冇lala又晒一日時間....唉
但學校係都要逼人去T^T
俾人約左去大埔果個咩游泳池果頭--做咩要係咁鬼遠WO
我都唔識去...好在有肉惠係到幫我炸>,<
thx~~~肉惠
希望遲d心情會好番dla...>,<
|