KaM's think
michael6878
暱稱: Ar-kam
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-05-14
2010-12-26
2010-12-25
2010-12-25
2010-12-24
文章分類
全部 (48)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 48
留言總數: 236
今日人氣: 62
累積人氣: 1788
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 19 日  星期五   晴天


2010-02-19 分類: 未分類

尋晚終於番左黎la--

成個人輕鬆晒

大6好凍丫>,<不過香港都唔好得去邊lo-3-搞到病鬼左

番左去成個禮拜...冇味去之前諗既咁悶la

但日日都掛住佢>,<靠果張百幾蚊電話卡吊命--

最後一晚都係冇晒錢= =.....我真係冇心唔覆你架>,<眼訓過頭炸XD

今年番到去好多BB--收左幾條令XD

差D俾海爆左件事出黎,好在有人識做...唔該晒>..<

我發覺最悶係年初一lo==去左拜年...拎完利是俾人拉左去打麻雀

玩錢wo-3-拎左幾百蚊番屋企^^都話左唔玩丫la^^多謝咁多位老細^^

跟住成日都係到用人吹水-3-同明愈黎愈好傾,18歲你食屎la死老鬼^^有咩好野記得搵埋我玩丫^^

夜晚有得燒煙花^^好令好好玩丫^^

不過玩到差d冇左隻手-=-成堆係隻手都爆= =好在冇咩事姐

岩岩中左隻中指-3-浸左成幾粒鍾凍水..真係好凍丫大佬-3-

不過海仲慘--成隻手都傷左>,<下次唔玩咁大la

番左去咁多日,冇一日係屋企食飯-=-

餐餐俾人捉出去食-3-放過我la

老豆今年請晒成班去酒店食飯-=-幾時咁有米架-,-"

不過.....下次叫支好少少既紅酒la唔該= =05年...= =

晚晚4條友係一間房訓,大佬丫...e+又唔係冇房俾你訓--做咩係都要逼入黎wo= =

唔洗講la....成間房差d俾我地拆鬼左-v-

仲有一個禮拜左右就要番學考試la

咩都味做過--功課..dt..= =撞鬼

今年豆左2千幾蚊利是...^^

諗下買咩先XD

 

你快d番la....成個禮拜冇見過你laT^T

小心俾人綁架丫XDXD

 

 

 

 

 






訪客留言 (返回 michael6878 的日誌)


lok_b_829 於 2010-02-23 12:33 PM 發表:
c0mmEnT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



x_xx_x 於 2010-02-20 08:04 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



terry_xdd 於 2010-02-20 02:59 PM 發表:
你返大陸叫雞a_a
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wwy503 於 2010-02-20 01:21 PM 發表:
嘩~番大陸都call...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lamchunshing 於 2010-02-20 01:36 AM 發表:
cOmmenT"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



angeltungbb 於 2010-02-19 10:29 PM 發表:
大陸真係好鬼凍;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



frankylam 於 2010-02-19 09:03 PM 發表:
cOmm3nT;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sing93469797 於 2010-02-19 07:08 PM 發表:
大陸- -唔好意思打錯字
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sing93469797 於 2010-02-19 07:07 PM 發表:
太陸真係凍到你仆街- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yu109 於 2010-02-19 07:03 PM 發表:
cM''']
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]