今朝訓到11點幾先起身
凍左lo冇lala,又傷風=-=
好耐都味試過咁好訓la,諗起聽日又要早起真係想死==
不過好在聽日都可以訓耐ddd><
尋日終於的起心干去剪頭髮......後悔
嘩....7到想死T^T唔想見人la....救命T^T
所以成日都係屋企上網吹水-3-冇出過去
今朝起身睇左陣epa....打機=3=
原本約左小H食完飯去荃灣陪我行街--點知放我飛機==
遲d先同你慢慢計....hehe^^
搵左c父陪我,佢買左對鞋同訂左個袋
我就咁買左個袋咋-=-270幾蚊.....手挽既,幾中2丫^^
行左兩粒幾鍾好hapi=]4點幾c父就走左la
一個人行去南風買野
唉.......見可能係最後一次....118蚊==算....照買T^T
又要諗下點整la
跟住又行番去買左杯珍珠奶茶(正)跟全就搭車走人la
丫欣.....sorry丫,今日冇陪到你去睇學界-=-
踢波果然冇咩興趣我--起左身佢都比完la=p
下次先陪你去la><
聽日又要開始最後一個禮拜既死亡時間
唉...........大家加油laT^T
|