e兩日唔知做咩好似食左藥咁--
番到學校勁想訓教
尋日睇左全班排名
唉.....跌左兩倍個名次/口\冇計la....
今個學期要追番先得
今日收功課果陣覺得勁多時間,可能得一樣收掛
係到睇書睇書睇書-3-
中文堂默虞美人,唔知錯左幾多
但我覺得首人幾正-0-
is...訓教lo-0-第3堂已經眼訓到想死
drama又講果d咩咩咩...都唔知講左d咩==
就咁又放lunch,去左m記
已經唔想再食m記...!!!!
有條人搵我地填問卷,文西好似寫左柯小樹^^
見到大佬同林宛易一齊係鳴門@@又見到d人...某人
冇入去搵佢地la
英文又唔知做咩-.-
分組佢地叫我出去講,但今日真係唔多想出聲
多謝胡偉明幫我頂左
pe又做唔知咩咩咩,幾易下
之後排球,終於學識點開波唔會咁痛^^
放左學打左陣波就番屋企=]
聽日好多節目丫^^一定好唔得閒=]
加油丫你=]十卜
|