KaM's think
michael6878
暱稱: Ar-kam
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-05-14
2010-12-26
2010-12-25
2010-12-25
2010-12-24
文章分類
全部 (48)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 48
留言總數: 236
今日人氣: 10
累積人氣: 1798
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 11 日  星期日   晴天


2010-04-11 分類: 未分類

今日十號....不過都冇咩

1早去左教會,林宛場波取消左wo-3-

搞到我要拿拿林出門口

係車站俾兩個丫sir問野lo,叫我拎身份證我話冇帶

寸左陣佢地就話冇事走左XD

dum同竣都去左=]

今次講鄭秀文--讀得果兩句經

money姐請晒成班食野^^竣真係勁好野

第一次食蛋撻跌左兩次落地

根住同林宛跳跳下舞噴左d野飲出黎好似噴左落dum到XDXD笑爆咀

我地幾條友講到勁大聲^^

之後落左tw同大佬佢地唱k...

yo~~好hapi丫=]

一開始去到冇咩心機-=-聽左陣佢地唱先有番氣

唱得幾好聽@@特別大佬丫><好甜丫你把聲

同大佬合唱滾果陣超正lo^^

女:請你滾 滾出去
男:妳愛滾 不配做人 爬出去
合:鬼上身 趕不退
 

勁似嗌交...最衰去到中間有句停左-3-我會聽熟d下次><

唔知下次要幾時先有得再去

唱到4點幾就要拿拿林閃人

都味挽夠><

聽日又冇野做la-3-






訪客留言 (返回 michael6878 的日誌)


whysmile 於 2010-04-13 06:45 PM 發表:
哈哈唱得好聽,我就一定要聽下啦XDDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wwy503 於 2010-04-11 04:21 PM 發表:
CM。。。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Jenny_chan 於 2010-04-11 03:50 PM 發表:
c0mmenT``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



terry_xdd 於 2010-04-11 03:27 PM 發表:
^____^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sing93469797 於 2010-04-11 02:38 PM 發表:
唱K-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lwyjk 於 2010-04-11 02:26 PM 發表:
c0mmEnT=]
nobody nobody 苯蕉xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MillY_child 於 2010-04-11 01:43 PM 發表:
咁讚我,,我怕醜架 @@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wannahappy 於 2010-04-11 10:55 AM 發表:
comment:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KUSZEYEE 於 2010-04-11 09:36 AM 發表:
第1牙**
我好叻^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]