KaM's think
michael6878
暱稱: Ar-kam
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2011-05-14
2010-12-26
2010-12-25
2010-12-25
2010-12-24
文章分類
全部 (48)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 48
留言總數: 236
今日人氣: 3
累積人氣: 1456
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 28 日  星期三   晴天


2010-04-28 分類: 未分類

因為有兩日冇打所以篇野會長左d...><

尋日day2原本心情都唔錯-.-

點知上完drama番課室俾人捉左

話我帶手機...部機係條友上堂果陣響左

搞左靜音丫la,點知部機冇電照響d提示聲

搞到俾人聽到拎左出黎.....so sad/口\

根住同佢講講講講講

講左一大堆話唔知罰唔罰住叫我放學搵佢==

pe堂去跑圈-.-跑得好少,但我跑到死咁制lo

同守差成條斜....唉...15號點跑丫

放左學去搵佢,咩我接受你個理由-.-但因為你部機始終都響過一定要罰少少

兩分......算==好在唔洗收機

根住沖番屋企拎拍打波

勁少人去lo,少吉左一個場出黎..

結果就係...同王君浩隻抽-.-火火真係益我==

不過都好..唔洗咁悶,今次係第一次係果到打到攰...

打左9個字又到火火-.-佢d波追到我死咁制loT^T

連續打左粒幾鍾,差d兩隻腳都抽晒筋丫><不過好開心^^

咁耐冇郁過,個感覺好正丫^^

=============================================================

今日冇咩特別野--都係上堂小息上堂食飯上堂放學     囧

第三堂同廢許講去次所,佢問番我做咩成日去丫你-.-

o左,我有需要咪去lo==又問真係有需要咩...冇問你做咩丫

跟住又話做咩痴咁埋-.-行開d...有病

派左評估@@19.5-.-算係咁...

今個學期要追番d成績丫!!!!.\/.

最開心上is堂@@條友真係膠到冇人有-.-

睇佢講書d音真係勁正^^

人做示範佢做示範做錯幾次lo...俾人串佢

跟住成堂係到挽挽挽挽挽挽

味聽過一次書--咁唔多掂...miss ho幾時先番黎架.\/.

放左學同3去左做dt順便等埋dum,點知要佢地等番我轉頭==

聽日要彩排果個世史話劇

連角色都味分都唔知點--星期5就要做la/口\

 

好down.....






訪客留言 (返回 michael6878 的日誌)


sing93469797 於 2010-04-29 08:03 PM 發表:
IS-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wwy503 於 2010-04-29 12:09 PM 發表:
cM...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Jenny_chan 於 2010-04-29 11:49 AM 發表:
c0mmenT``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



karkarchin 於 2010-04-28 11:08 PM 發表:
Be hapi=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chris10 於 2010-04-28 11:02 PM 發表:
CoMMenT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wannahappy 於 2010-04-28 09:42 PM 發表:
我都見到佢叫你唔好企咁埋-__-
好鬼衰:(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yu109 於 2010-04-28 09:31 PM 發表:
cM''']]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



angeltungbb 於 2010-04-28 08:41 PM 發表:
comment;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lwyjk 於 2010-04-28 08:09 PM 發表:
c0mmEnT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MillY_child 於 2010-04-28 08:08 PM 發表:
我上兩年都俾人收過 ~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]