終於都派曬卷~
今次都ok la,,
有d驚喜既=]特別係phy....
但其他果d睇住份卷真係有d無奈
本來可好多幾分咁ma,,,唉~~
算la....
等派成績表睇排名
又到星期5~有得放假XD
今日phy堂俾人的左出課室門口企,,,,勁樣衰
丫sir次次都靜係話我地後面果d嘈
佢又唔話前面果d/口\
放左學去左團契^_^
最開心都係e個時候XDXD
放學,,食蛋糕xp
好甜o~~=]
比我想像中好食^o^
下星期去camp la~期待@o@
但要買好多野=~=
有得睇星星-v-.....
CY~你地考試要加油丫@@!!!!!!!!!!!!!!!
|