今日下午出左去公園同妹妹玩..........
真係好開心啊~~~~~~佢真係好q啊...呵!!呵!!
返到HOME C左靜個板D人留個D言
C元之後.....整到我火都來
D人都唔知WHY可以咁講野
所以米留言去罵佢囉.....幾想同佢講我係學小!!!!喇叭啊!
唉......算啦....唔講啦...天日先啦...88