| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 11 日 星期日  |
今日好攰..  |
|
今日晨早就同碌甘去左東會城outlet..
食左個海南雞飯就周圍行下..
哇.. 勁多牌子outlet囉
adidas , nike , puma , ck , body shop , leivs , 三SPRIT , Polo , IT ....好多好多
由於我之前整電腦用左錢= = 搞到十分窮...
所以淨係買左一件衫-,-
甘地買左對波boots ,, 同我一樣款
之後同碌甘去左海麗村..
買左個umbro袋..
唔係太令 不過都算啦..
我屋企d袋一係超大一係超細..
e+呢個都裝到1-2件衫 都ok~
之後佢地去踢波
我有d頭痛..
無去.. 留係屋企打機
之後7點到柱大打黎 叫我落李鄭屋..
踢左陣比人趕..
去左保安道..
第一次見到保安道無人 +埋無廿人..
之後車路士+曼聯+阿仙奴既人黎左
去左排球場踢
踢左陣 睇左陣 閃水
之後去左7-11
打機睇書+食野
不錯..
禿喜99輸比kinder...= = winning 2008
太廢啦禿喜.. 十二碼輸
好凍好凍!!
未做功課呀頂!!
加油!!
|
|
|
|