今日放咗學去咗打陣波跟住係到等等等等到3點9跟諗住打俾佢.......點知佢又唔得閒....唉....只好等聽日啦.....應該會到的...就黎大考嚕......係時候又要溫書啦....俾阿媽谷到爆超攰/_\...又一定要我入精英班.....其實我都係唔多想囉....唉