| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 3 月 27 日 星期六  |
~~~~  |
分類: 未分類 |
今日朝頭早去左比賽,
OK啦,
今次有返張證書,
岩岩好76分- -
我下年一定唔會再參加-0-
咁就冇左個上晝,
唉~
到而家兩點到,
仲未開始溫書,
琴日係咁耳溫過下.
今次考試都唔知點死.
唔得啦,
我而家就去溫書啦,
Byebye
~~~~~~~~
|
2010 年 3 月 25 日 星期四  |
關於我的考試....  |
分類: 未分類 |
相信大部份同學都應該知道我星期一因咩返唔到學,
我阿媽原本就唔俾我去,
之後又話問老師補考得唔得,
好啦,
我就問老師,
廖sir就話俾我1:00補考兩科,
仲要唔計我70%
本來問左我阿媽可唔可以一點考,
佢原本就話ok.
但係佢而家又話記錯時間,
唔俾去,
叫我問下學校可唔可以改時間,
學校俾我補考,唔計七折都三生有幸啦
而家又話要依樣要個樣,
咩意思先,
你已經改完又改,
而家搞掂晒d野先話唔得,
有冇搞錯呀,
我都未試過咁嬲嫁 /.\_/.\
總之我星期一1:00去考試,
你奈我何
亨 /.\_/.\ |
2010 年 3 月 23 日 星期二  |
.......  |
分類: 未分類 |
嘩,
今日勁多人病,
有一班F.4仲要全班病晒,
好似話咩手足口病 - -
之後下午,
復活節崇拜,
個女人唱歌好高音,
睇左段片,
好慘呀.......
回想起我考試單野,
從不同方面得知,
星期一可能停課,
好似因為咩咩沙塵,
不過就算唔停課,
阿媽無理頭又俾我早走去補考,
Yeah
感謝主-v-
而家只要搵埋miss倪就搞掂-v-
今個星期六日要溫晒d書去-v-
仲有多謝每位幫我簽過名ge人,
有簽名ge人應該知咩黎-v-
|
2010 年 3 月 16 日 星期二  |
很好的一天  |
分類: 未分類 |
今日PE堂跑100米,
都有19秒56分,(唔錯)
但係badminton就.......
算....體育依科預左放棄
中文堂,
冇野做又係到講故仔..........
食完飯,
同左ANNIE,嘉純,貝兒佢地傾計,
笑左痴線,
我地係到呼籲某人,
如果你俾人xyz ge時候,
記住要打288 999 33
xd
到左電腦堂,
終於第一次唔洗人教自己識做yeah
之後小息,
我同姜貝兒企左係到溫書.
之後鄧達智企係隔離,
我就同姜貝兒講
我地同鄧達智企係唔係應該開心,佢咁"靚仔"
之後笑地痴線XD
IH堂,
默書(岩晒)-V-
我一定要20球呀,
Richard,煦情我地加油呀
|
2010 年 3 月 12 日 星期五  |
呵呵呵........  |
分類: 未分類 |
今日跑9,
自升中第一次合格
18個圈-v-
食完飯之後,
基於聽日要比賽,
所以落左去下面練波,
我惗談蓓佢地應該俾我激到嘔血- -
唉~算係咁啦~
上電腦堂
教VB
識做~好開心-v-
我都係認為VB easy 過 Flash .....
到左IH堂.
Miss倪又無理頭話咩小測,默書
所以跟住個幾堂IH堂都係要測依樣測個樣= =
我係到呼籲坐我前後左右D人溫熟晒去- -
然後miss倪係到教個個表,
無理頭唔知邊個係到講developed,developing -0-
全班係到笑-0-
就黎落堂個陣,
唔知邊個講話咩,
Miss郭,Miss Chow -0-
笑死~~~~
陳浩強又話咩Miss Chow周秀娜 -0-
笑到我地8個痴左 xd
落堂之後,
姜貝兒話想睇下Miss Chow 刷牙,
但係我想睇下Miss chow 食海膽雪糕多d (海膽可能要之前讀1c ge女仔先明xd)
放學去左吉島hea,
hea完去學琴,最後返屋企- -
聽日晨早去石塘咀坐- -
好想快D返教會YEAH
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|