| «‹ August 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 11 月 5 日 星期一  |
| 慘!!` |
分類: 未分類 |
今日對卷 .
點知勁差 .
唉 !`
差都要話你地知架喇!`
中 ;; 88
未加分 . 加左分唔知係幾多 . 好似只係加得個一分 - _ -
英 ;; 88
又係 8 -0-
數 ;; 90
唉!`睇錯左一題五分無哂 - _ -
常 ;; 100
好開心 -v-
音 ;;[ 50 分為係最高 ] 29
好差 . 個條仆街仲要話 " 一定係無溫書啦!` " . 仲話咩 Band 1 中學一定會睇音樂 . 大佬!`唔比我想入 Band 3 中學 !? 佢都傻傻地 .
唉!`
總之就係好差 .
cm PLZ !`
|
2007 年 11 月 2 日 星期五  |
| 今日勁開心 |
分類: 未分類 |
今日出左街玩,,
一點七左右同咩咩姐出左門口,,
去到佳餚,,
仲有時間,,
同佢去左七仔,,
睇左陣,,
又落番佳餚,,
岩岩好兩點,,
等左一陣,,
Judy 姐都黎埋,,
因為韾怡要遲 d 黎,,
所以去左卓爾居,,
韾怡三點三先黎到,,
[ 下午茶時間 -0- ]
期間,,
我地係卓爾居係咁遊,,
跟住韾怡帶我地上去玩,,
我地係咁玩千秋,,
玩玩下,,
有個細路話 ;; 同我一齊玩得唔得呀!?
咪同佢玩囉,,
點知佢係咁跟住我地,,
我地是但話 ;; 我地走喇 ! 掰
跟住佢呀公定唔知呀爺帶左佢走 ....
我地繼續玩千秋 ,,
到我玩,,
點知咩咩姐推到我勁高,,
[ 第二次玩咋,,第一次係好細個個時,,仲要只係玩左一陣 - _ - ]
韾怡差唔多,,
不過低佢小小,,
[ 韾怡好勁的,,佢由細玩到大 ]
驚到我勁大聲咁叫左出黎,,
四點幾,,
去左大興花園玩,,
玩 T&D ,,
仲玩左陣公園 Tim ,,
今日勁開心,,
Kaka! |
2007 年 10 月 30 日 星期二  |
| '摒除' |
分類: 未分類 |
今日中文考試,,
時間岩岩好
-__________________-''
仲有一題無做,,
就係個題咩野'摒除',,
咁就無左 2 分,,
我既目標係 95 分以上,,
唔算太高吧個目標 ...
今篇勁'長',,
考試完左先打長 D ... |
2007 年 10 月 29 日 星期一  |
| 知足常樂 !` |
分類: 未分類 |
今日攞左豬神把扇玩,,
佢係空白位置上面寫上 ;;
知足常樂,,仲加左佢個簽名,,
佢話個意思係叫李慧嫻收皮,, = _ =
跟住攞住把扇比家睿,,
家睿 high 到拎住把扇係到拍拍拍,,
點知,,
個兩張野跌左出黎 -0-
家睿拿拿聲痴好佢,,
勁型咪 *v*
.\_/.\_/.\_/.\_/.\_/.\_/.\_/.\_/.\_/.\_/.\_/.\_/.\_/.\_/.\_/.\_/.\_/.\_/.\_/.
番到屋企,,
溫書,,
唔知點解,,
溫溫下,,
訓著左,,
琴日又係咁,,
今日又係咁,,
姐係睇左本中文書一陣,,
就好想訓 -________________________-''
唉......... |
2007 年 10 月 25 日 星期四  |
| 詳細版 |
分類: 未分類 |
我屌,,我屌,,我屌屌屌
咁今日就去視藝室啦,,
去到個時,,
一開始,,
范賤就串李仆街了,,
串得好串得妙,,
我支持你,,
跟住個條友咪話 ;;
[ 你唔好做喇 ! 企係到啦 ]
唔做仲好啦,,
你係唔係比番 d 分范賤先!?
好,,
開始做啦,,
我地班有 40 個人,,
我地個個係到討論,,
做到差唔多個時,,
馮主任過左黎,,話 ;;
[ 你地好嘈喎 !~ ( 大約係咁 ) ]
我屌,,
我地班有 40 個人 Ga ,,
一人一句都好嘈啦,,
我地仲要討論喎 !
算,,
我忍你,,
番到班,,
又話要罰企,,
企咪企 !
我唔 mind ! ok !?
企左一陣,,
岑老師過左黎,,
叫我地罰抄第十課,,
抄咪抄囉,,
馮主任黎左,, 話 ;;
[ 抵啦!~抵啦!~ ]
抵你個頭 !?
我最唔倨就係張紙巾唔洗抄,,
佢第一好叻 !?
佢係班長好叻 !?
抄抄下,,
范賤入左黎,,
個條仆街要范賤當住成班同佢講 Sorry ,,
Sor 你老豆 !
仲要令到佢喊,,
男仔好要面 Ga !
好,,
跟住到家睿,,
佢居然要家睿笑到放學,,
你去死,,
你唔笑 !?
叫人笑 !?
低 B `
跟住,,
有三個家長去左投訴,,
你仲唔死 !?
呵~!
李慧嫻~
遲 D 我要玩死你 ! |
|