]]]!●世界因你們而存在°!| *
成績好差 - _ -

我和你相識是偶然.
我愛上了你是不幸.
在太年青的時候.
遇見你感覺可以廝守一生的人.
是不幸.
因為太年青.
無法相信跟眼前人一直走到永遠.
沒有安全感又笨拙的我們.
會不斷彼此試探和傷害.
直至彼此都承受不了.
michelle1229
暱稱: 珊﹏
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« August 2025 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
人生第一次比校長''集...
成績好差 .
……
黑仔 - _ -
睇下我個相簿吧!`
文章分類
全部 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 34
今日人氣: 0
累積人氣: 815
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 5 日  星期一   晴天


慘!!` 分類: 未分類

今日對卷 .

點知勁差 .

唉 !`

差都要話你地知架喇!`

中 ;;  88

未加分 . 加左分唔知係幾多 . 好似只係加得個一分  - _ - 

英 ;;  88

又係 8    -0-

數 ;;  90

唉!`睇錯左一題五分無哂 - _ -

常 ;; 100

好開心  -v-

音 ;;[ 50 分為係最高 ] 29

好差 . 個條仆街仲要話 " 一定係無溫書啦!` " . 仲話咩 Band 1 中學一定會睇音樂 . 大佬!`唔比我想入 Band 3 中學 !? 佢都傻傻地 .

唉!`

總之就係好差 .

cm PLZ !`



2007 年 11 月 2 日  星期五   晴天


今日勁開心 分類: 未分類

今日出左街玩,,

一點七左右同咩咩姐出左門口,,

去到佳餚,,

仲有時間,,

同佢去左七仔,,

睇左陣,,

又落番佳餚,,

岩岩好兩點,,

等左一陣,,

Judy 姐都黎埋,,

因為韾怡要遲 d 黎,,

所以去左卓爾居,,

韾怡三點三先黎到,,

[ 下午茶時間 -0- ]

期間,,

我地係卓爾居係咁遊,,

跟住韾怡帶我地上去玩,,

我地係咁玩千秋,,

玩玩下,,

有個細路話 ;; 同我一齊玩得唔得呀!?

咪同佢玩囉,,

點知佢係咁跟住我地,,

我地是但話 ;; 我地走喇 ! 掰

跟住佢呀公定唔知呀爺帶左佢走 ....

我地繼續玩千秋 ,,

到我玩,,

點知咩咩姐推到我勁高,,

[ 第二次玩咋,,第一次係好細個個時,,仲要只係玩左一陣 - _ - ]

韾怡差唔多,,

不過低佢小小,,

[ 韾怡好勁的,,佢由細玩到大 ]

驚到我勁大聲咁叫左出黎,,

四點幾,,

去左大興花園玩,,

玩 T&D ,,

仲玩左陣公園 Tim ,,

今日勁開心,,

Kaka!



2007 年 10 月 30 日  星期二   晴天


'摒除' 分類: 未分類

今日中文考試,,

時間岩岩好

-__________________-''

仲有一題無做,,

就係個題咩野'摒除',,

咁就無左 2 分,,

我既目標係 95 分以上,,

唔算太高吧個目標 ...

 

今篇勁'長',,

考試完左先打長 D ...



2007 年 10 月 29 日  星期一   晴天


知足常樂 !` 分類: 未分類

今日攞左豬神把扇玩,,

佢係空白位置上面寫上 ;;

知足常樂,,仲加左佢個簽名,,

佢話個意思係叫李慧嫻收皮,, = _ =

跟住攞住把扇比家睿,,

家睿 high 到拎住把扇係到拍拍拍,,

點知,,

個兩張野跌左出黎 -0-

家睿拿拿聲痴好佢,,

勁型咪 *v*

.\_/.\_/.\_/.\_/.\_/.\_/.\_/.\_/.\_/.\_/.\_/.\_/.\_/.\_/.\_/.\_/.\_/.\_/.\_/.

番到屋企,,

溫書,,

唔知點解,,

溫溫下,,

訓著左,,

琴日又係咁,,

今日又係咁,,

姐係睇左本中文書一陣,,

就好想訓 -________________________-''

唉.........



2007 年 10 月 25 日  星期四   晴天


詳細版 分類: 未分類

我屌,,我屌,,我屌屌屌

咁今日就去視藝室啦,,

去到個時,,

一開始,,

范賤就串李仆街了,,

串得好串得妙,,

我支持你,,

跟住個條友咪話 ;;

[ 你唔好做喇 ! 企係到啦 ]

唔做仲好啦,,

你係唔係比番 d 分范賤先!?

好,,

開始做啦,,

我地班有 40 個人,,

我地個個係到討論,,

做到差唔多個時,,

馮主任過左黎,,話 ;;

[ 你地好嘈喎 !~ ( 大約係咁 ) ]

我屌,,

我地班有 40 個人 Ga ,,

一人一句都好嘈啦,,

我地仲要討論喎 !

算,,

我忍你,,

番到班,,

又話要罰企,,

企咪企 !

我唔 mind ! ok !?

企左一陣,,

岑老師過左黎,,

叫我地罰抄第十課,,

抄咪抄囉,,

馮主任黎左,, 話 ;;

[ 抵啦!~抵啦!~ ]

抵你個頭 !?

我最唔倨就係張紙巾唔洗抄,,

佢第一好叻 !?

佢係班長好叻 !?

抄抄下,,

范賤入左黎,,

個條仆街要范賤當住成班同佢講 Sorry ,,

Sor 你老豆 !

仲要令到佢喊,,

男仔好要面 Ga !

好,,

跟住到家睿,,

佢居然要家睿笑到放學,,

你去死,,

你唔笑 !?

叫人笑 !?

低 B `

跟住,,

有三個家長去左投訴,,

你仲唔死 !?

呵~!



李慧嫻~

遲 D 我要玩死你 !