今日一早呀媽就帶咗我隻狗去打針,呀公出咗街!得返我一個人係屋企!最開心就係ED時候啦!咁我就打日記啦!無端端劉軒嵐打俾我問我劉冠瑜個電話喎!哈!咁我咪講俾佢聽囉!之後就收咗線啦!我有d野想同以下果幾位人講!
陳倩彤:我會支持你o家,你加油呀!希望你做到啦!你知唔知你話你有時好痛苦,因為…咁你又知唔知以前我見着你地咁開心,我都好痛苦o家!痛苦o既人唔係整係得你一個o家!
張逸姿:我都知你好開心,但係都唔洗講晒出來呀嘛?
吳希彤:唔該你唔好成日唔見野啦!日日見住你又話唔見野,就來激死我啦!仲有呀!琴日放學同你講果d野,你千奇唔好講俾人知呀!如果有人知o既話我實死緊o家!我都係忍唔住先同你講o家咋!
劉軒嵐:唔洗咁呀嘛?成日另個頭過來,你想點呀?
不計較誰愛得比較深,不計較誰付出多誰付出少,不計較相聚的日子有多少,不計較對方是否專一,只求這份愛是一條雙程路,不是一廂情願,那即使要付出死亡的代價,亦心甘情願!
分類: 未分類 |