| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 11 日 星期三  |
| 2008-06-11 |
分類: 未分類 |
今日開始考試啦.....
打頭陣既係...
英文科..
首先考作文(W)..
(小息)...
Next,英文卷()..
本身係(小息)..
死河童(早d回歸大自然..唔好係度煩人..)
Then,聆聽()..
跟住去左健健屋企玩..
完
===================
|
| 發表時間:2008-06-11 10:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 29 日 星期四  |
2008-05-29  |
分類: 未分類 |
張健健借左部nds比我..
我日日都玩..
玩到我就黎痴線=.=..
今日唔記得帶手錶=.
前幾日落雨..
我問珊姐借左把縮骨遮..
今日先記得還比佢...
痴左.. |
| 發表時間:2008-05-29 08:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 22 日 星期四  |
2008-05-22  |
分類: 未分類 |
...
見到d fd禁努力去打blog..
我都忍唔住要打牙~~
如果唔計16號個篇...
都有11日冇打..
最近我迷上左
{地獄少女}..
好好睇..
超感動.
======
唉..
我差唔多係六、日先打..
因為一至五要返學..
冇野好打..
唔想返學.
唔想上堂.
唔想見到某d老師....(你地應該知道邊個)
.................. |
| 發表時間:2008-05-22 10:37 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 16 日 星期五  |
2008-05-10  |
分類: 未分類 |
我今朝早玩電腦個陣
搵到好令既主題..
kingyi媽咪又請我食壽司.....
今日係幸運星期六...
我係漫畫xx
租左四本漫畫..
[地獄少女]..
3,4,5,6集
故事係講
你如果係零晨登入
[地獄通信]
寫低你憎恨既人
地獄少女-閻魔愛就會..
比一個稻草人偶你
係稻草人偶上面會有一條繩..
只要拉開條繩..
就表示契約成立.....
你憎恨既人
就會立即落地獄...
但係有條件..
自己要係死後墮入地獄...
目的係..
把所有仇恨流入地獄...
[要不要死一次看看]
..
..
介紹完畢
=========
講返今日..
我同kingyi行左去柏斯琴行
玩左一陣..
見到一個有90%似周杰倫既人(把聲都似=.=)
試電子鼓..
令到我更加想學//(pk)
跟住我買左個碗仔翅食
係體育館食
食完就睇
[地獄少女]..
睇完第3集lu..
我地坐到6點就走..
去買花..
跟住就返屋企..
返到屋企之後..
我開電腦..
諗起一件事...
就問我牙爸
:買左蛋糕未??
點知佢開始鬧我..
佢都傻傻地既..
我唔同高度智障低能,低B,弱智既人計較.... |
| 發表時間:2008-05-10 08:23 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 13 | »
|
|