學生∼∼我係一名學生∼∼我係一名中學生......(廢話-。-)
哎呀,今日測化學,測完真係甚麼也說不出...只係知道,考試之前復習與否都差唔多,因為考試出的題目總是與你所看到的,記到的有點出入
展望明天,哈哈∼∼要測的東西真係太多了。唔知,今晚自己會唔會乖乖溫書咧???希望會啦∼
嘻嘻哈哈今天麥sir贊我呀...呵呵,他說我斯文&矜持...真係好開心呀!!!他真的是超級超級明智呀∼∼