唉...真係超煩...
我係唔討厭你...但都唔代表我想同你拍拖ga ma
你問咗幾多次,我就答做幾多次.
你到底明唔明呀???
比你搞到我超煩...我又唔想同人哋講,費是傷你自尊...但係唔講又真係好辛苦.
所以,我要在度發泄下...
唔該,唔好再問:"我點先可以同你拍得?"
我真係未諗過呀~~~我從來都未諗過同你拍...
唉~~我唔係要鬧你...只係,你唔好咁啦~~~
................發泄完,人都開心d~~我日日都要開開心心咁過~~
其實呢篇文都係打比自己睇ge...