邊緣地帶︽☉_☉︽ 
michelle628
暱稱: 冰雪
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
個人狀態
嗯嗯...
沉沉悶悶的...昏昏欲睡的
沒有任何幹勁的一顆星
七上八下地忐忑不安
暫時唔會打新的日記
但係留言會繼續回覆
多謝各位的支持和關心!


送上一杯『(熱)檸香甘菊花果茶』給自己
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-26
考完試啦...
咖啡廳
2008-05-13
2008-05-12
文章分類
全部 (64)
日記 (45)
冰天雪地的回憶 (11)
留言天地 (1)
緣分天空 (6)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 375
今日人氣: 14
累積人氣: 3362
2007 年 12 月 9 日  星期日   陰天


你到底明唔明呀∼∼? 分類: 日記

 唉...真係超煩...

我係唔討厭你...但都唔代表我想同你拍拖ga ma

你問咗幾多次,我就答做幾多次.

你到底明唔明呀???

比你搞到我超煩...我又唔想同人哋講,費是傷你自尊...但係唔講又真係好辛苦.

所以,我要在度發泄下...

唔該,唔好再問:"我點先可以同你拍得?"

我真係未諗過呀~~~我從來都未諗過同你拍...

唉~~我唔係要鬧你...只係,你唔好咁啦~~~

................發泄完,人都開心d~~我日日都要開開心心咁過~~

其實呢篇文都係打比自己睇ge...




訪客留言 (返回 michelle628 的日誌)


敏∼ 於 2007-12-12 07:58 PM 發表:
佢系邊個來架∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Kathy_4ever 於 2007-12-12 06:18 PM 發表:
CMCM喔..
你講得岩呀..
一切順其自然啦..[+U]
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THX
Posted at 2007-12-12 06:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



michelle628 於 2007-12-10 09:24 PM 發表:
 唔好諗咁多,一切順其自然∼∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Kathy_4ever 於 2007-12-10 06:56 PM 發表:
cmcm..
有咁多cm..*v*
相信係都應該知點做啦..
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siuyy_b 於 2007-12-10 04:47 PM 發表:
有你的相信,,,很開心喲,,><'''
 
愛情問題,,想清楚一些好...
不要做一些自己會後悔的事喲...
sup你的^o^'''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rock12096672 於 2007-12-10 03:46 PM 發表:
有人愛其實好好ge...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tommy_yiu 於 2007-12-09 10:19 PM 發表:
果個人肯定係傻ga...
不過你又真係咁attractive wo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 冇嘢講
Posted at 2007-12-09 10:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



rainee 於 2007-12-09 08:34 PM 發表:
既然我好姊妹都留左2個CMs比你
我都留番啦"XD
我都覺得有個咁痴情的人好難得
不過我又會諗多一點
果個人係咪穴係適合自己..●V●"你呢??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝你的cm
我就係唔鐘意佢,
單係呢點,都唔會同接受佢la
Posted at 2007-12-09 09:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Kathy_4ever 於 2007-12-09 06:11 PM 發表:
cmcm..*v*
你接受我既意見好開心._.
不過最好就係照自己既想法去做..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哈~~FD既意見當然受~~
Posted at 2007-12-09 06:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Kathy_4ever 於 2007-12-09 10:50 AM 發表:
CMCM..
路過的..
比D意見啦..{唔好介意喔..}
其實..
有一個對你咁痴情既人真係好難得..
不過我都知道唔好可以強求..
呢個係你地2個之間既事..
希望你會明智處理啦..
+OIL呀..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嘻嘻∼∼多謝支持呀∼∼
其實,打文章時係有少少火氣啦∼∼
若果佢真係痴情都話姐....但我feel到唔係wo
點都好...要明智處理!!!
Posted at 2007-12-09 04:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]